8 de nov. 2016

In Love!!!


Aquest any, la marca japonesa Kenzo serà qui farà la col.laboració amb H&M i he de confesar que des de que vaig veure aquestes fotos en vaig quedar enamorada.


Este año, la marca japonesa Kenzo será quien hará la colaboración con H&M y tengo que confesar que desde que vi estas fotos me quedé enamorada.



Qui no recorda la famosa sudadera amb la cara del tigre? Doncs no espereu trobar-la en aquesta col.lecció... he de confessar que no em fa pena ja que no era massa del meu gust...
El que si em fa pena es no aconseguir cap peça d'aquesta nova col.lecció, hi ha més d'un vestit que em té realment enamorada... i el que no són vestits, heu vist quins mitjons més divertits??

Era d'esperar que seria una col.lecció especial ja que Kenzo es així, especial, divertit i ple de color.



Quién no recuerda la famosa sudadera con la cara del tigre? Pues no esperéis encontrarla en esta colección... debo confesar que no me da pena ya que no era demasiado de mi gusto...
Lo que si me da pena es no conseguir ninguna pieza de esta nueva colección, hay más de un vestido que me tiene realmente enamorada... y lo que no son vestidos, habéis visto qué calcetines más divertidos??

Era de esperar que sería una colección especial ya que Kenzo es así, especial, divertido y lleno de color.


Us he fet una petita tria de les peces que més m'agraden... i ja sabeu, correu que a partir del 3 de novembre podreu trobar la vostra peça preferida!!! 


Os he hecho una pequeña selección de las piezas que más me gustan ... y ya sabéis, corred que a partir del 3 de noviembre podréis encontrar vuestra pieza preferida!!!




















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada