11 de nov. 2016

Que valenta que soc!!!!!



Us he de confessar una cosa... no m'agraden gens les pel.lícules de por.  No m'han agradat mai, ni de petita ni ara que sembla que ja començo a ser adulta, ja he aconseguit dormir a la nit amb un peu fora del llençol!!!!
Realment, si t'ho pares a pensar, no cal amoïnar-se massa al veure'n una, és impossible o molt complicat trobar-te a un Freddy Krueger comprant el pa però és clar, veure'l fa un yuyu que t'hi mors!!!
Llavors és quan dius, vaig a fer-me la valenta... miraré un trosset. El trosset es fa etern i quan ja no pots més, ja que has de treure't el coixí de davant de la cara per poder respirar una mica, dius que ja n'hi ha prou, que s'ha acabaat l'angoixa. Però és clar, no és tan fàcil... ara t'has d'aixecar del sofà i anar cap al llit. 
Tot està en silenci, els nens dormen i el teu marit, que directament no t'ha acompanyat en aquesta aventura, està rocant plàcidament.
Vinga Ingrid, a dormir!!! De sobte, com un electricista, sembla que vagis comprovant el funcionament de tots els llums de casa. PEr fi, arribes al bany, gràcies a Déu, sembla que estiguis salvada del boig aquell que empaitava a aquelles noies a la maleïda pel... PROU!!! No hi pensis més, carai!!!
I veus la finestra del bany, mira que fa temps que ens coneixem, eh? Però avui, sembla que hi hagi una ombra... no l'havia vist mai?? Vols dir que no hi ha algú observant-me?? Mare de Déu senyor, si és que no en miro cap més en ma vida!!!
Però la cosa no acaba aqui, encara queda un passadís per arribar al llit... i és clar, si obro el llum al final acabaré despertant al meu... i si el boig aquell se l'ha cruspit i el que ronca és el boig, i no ronca i ho fa veure, i se'm vol menjar a mi??? Obriré el maleït llum i miraré qui tinc al meu llit.
Efectivament, acabo obrint el llum i allà hi ha el meu senyor marit, dormint plàcidament i per desgràcia meva, no es desperta... m'hagués anat bé una mica de companyia.
Però ha estic contenta, per fi sóc al llit, ESTIC SALVADA!!!!
15 de juliol i jo, idiota de mi, la més valenta, tapada fins al coll, no tinc valor a treure els peus ni els braços fora del llit... 
Qui ha dit que la operació biquini no es pot fer a qualsevol hora del dia???






Tengo algo que confesaros... no me gustan nada las películas de miedo. No me han gustado nunca, ni de pequeña ni ahora que parece que ya empiezo a ser adulta, ya he conseguido dormir con un pie fuera de la sábana por la noche!!!!
Realmente, si lo piensas, no hay que preocuparse demasiado al ver una, es imposible o muy complicado encontrarte a un Freddy Krueger comprando el pan pero claro, verlo te da un yuyu que te mueres!!!
Entonces es cuando dices, voy a hacerme la valiente... miraré un trocito. El pedacito se hace eterno y cuando ya no puedes más, ya que tienes que sacarte el cojín de delante de la cara para poder respirar un poco, dices que ya basta, que se ha acabado la angustia. Pero claro, no es tan fácil... ahora tienes que levantarte del sofá e ir a la cama. Todo está en silencio, los niños duermen y tu marido que directamente no te ha acompañado en esta aventura, está roncando plácidamente.
Venga Ingrid, a dormir!!!! De repente como un electricista parece que vayas comprobando el funcionamiento de todas las luces de la casa. Por fin, llegas al baño, gracias a Dios, parece que estás salvada del loco aquel que perseguía a aquellas chicas en la maldita pel... BASTA!!!! No pienses más, caramba!!!!
Y ves la ventana del baño, mira que hace tiempo que nos conocemos, ¿eh? Pero hoy, parece que veo una sombra... no lo había visto nunca??? ¿Quieres decir que hay alguien observándome?? Virgen santa, si es que no miro ninguna película más en mi vida!!!!!
Pero la cosa no acaba ahí, todavía queda un pasillo para llegar a la cama... y claro, si abro la luz al final acabaré despertando a mi... y si el loco aquel se lo ha zampado, y el que ronca es él loco, y no ronca y lo hace ver, ya que se me quiere comer a mí??? Abriré la maldita luz y miraré a quién tengo en mi cama.
Efectivamente termino abriendo la luz y allí está mi señor marido, durmiendo plácidamente y para  mi desgracia, no se despierta... me hubiera ido bien un poco de compañía.
Pero ya estoy contenta, por fin estoy en la cama, ESTOY SALVADA !!!!!
15 de julio y yo, idiota de mí, la más valiente, tapada hasta el cuello, no tengo valor a sacar los pies ni los brazos de la cama...
¿Quién ha dicho que la operación bikini no se puede hacer a cualquier hora del día???




4 comentaris:

  1. ����������
    Jo no puc, em moro de por amb el Freddy Krueger ����
    Felicitats guapa pels teus post ����

    ResponElimina
  2. Divertidísimooooo!!!! Como si te viera, jajaja

    ResponElimina