2 de des. 2016

Vacances!!!!




Vacances, ayyy, aquella època de l'any que tots desitgem i anhelem..
És genial organitzar-les, buscar un lloc on anar, ja sigui platja, muntanya... el que sigui amb tal de no anar a treballar. Nosaltres som de platja... sorra, crema solar, calor, nits llargues, gelats... ufff hi penso i m'emociono!!! Que lluny que queden...
Busquem bitllet d'avió, lloguer de cotxe, etc... tot el que comporta tenir les vacances ben lligades.
Vas comprant el que necessites, que si biquinis i banyadors pels nens, que si xancles pels nens també, que si un barret per mi, ups, però si ja en tinc una col.lecció, però va, un més no fa mal, tot sigui per cuidar el meu cabell!!;) unes havianes... mmmm, que maques que són, però és que ja en tinc 5 o 6... va, agafaré unes birkenstock!! jajajajajaja, que d'aquestes en tinc unes de plàstic i són genials!!!
Ja falta ben poc per marxar, ja fa dies que vaig fent llistes de que m'he d'enduar. Que si medicaments per si..., que si quines sabates, quina roba, carregadors de mòbil, carregadors per ipads... mare meva, si marxem amb més tecnologia que res més!!!
Falta només un dia, comença l'aventura... si, però la de fer MALETES!!!
Nens a casa els avis, jo, sola, davant el perill de fer tres maletes, la dels meus prínceps i la meva. 
El patriarca de la casa opta per fer la seva, gràcies a Déu!! Llista en mà, la casa per mi sola, poso música, diuen que "amansa a las fieras", no sé si acabaré dormint damunt el llit o fent el que he vingut a fer, maletes. Poso peça a la maleta i tatxo de la llista, tovallola, tatxo, roba interior, tatxo, pijames, tatxo, i així amb la llarga llista.
Ara ve la part més divertida. Vestits, si marxo 21 dies... me n'enduc un per cada dia? Contesto ràpid a la meva pregunta. Siiiiiii!! Mig armari serà Bespoke, ho és!!!
Algun short també vindrà, són molt pràctics!!! Camises, també amb els shorts queden ideals, alguna faldilleta? perquè no? Pantalons? i si alguna nit refresca? Perquè tenim sempre aquest pensament? 
Desprès farà una calor espantosa que el que m'agafarà ganes és de despullar-me sencera i tirar-me de cap a la piscina encara que sigui plena nit i no vegi el que hi ha dins l'aigua!!
Aaaaaaaaaaaaaah!! M'estic estressant i això no pot ser, ja sóc de vacances!!
Continuem... Que em deixava l'imprescindible... roba per anar a la platja!! Vestidets moníssims, que sembla que siguin per sortir a sopar, s'ha d'anar divina encara que sigui per anar a patir calor, a mullar-te amb els teus fills i a omplir-te de sorra!! 
Un moment que també és crític, els biquinis... ejem, ejem... si són 21 dies, no cal enduar-me'n 21, oi?
Però uns 12-13 si que poden venir, al cap i a la fi, amb les calcetes tant minis que portem, hi caben de sobres a la maleta.
Per favor, que la noia d'ibèria no pesi la maleta, sup!!! Ella, com a noia, m'entendrà però i si és una orca? una d'aquelles que odia fer maletes? que el seu armari està composat de 10 peces com a molt... res, que ja m'ho trobaré a l'aeroport. Jo crec que compensaré amb les altres 3!!
Bolsos, els més minis que tinc però és clar, un negre que combini amb tot, aquell ple de brillantets que li vaig comprar al Flavio que és una monada, carteres de ma, la d'Stay no pot faltar a les meves vacances, des de que la tinc no s'ha perdut un estiu a la meva illa preferida. Resumint, acabo amb 5 bolsos dins la maleta, buscant forats on no n'hi ha.
Mare meva, una sensació calenta puja per les meves cames!!! Falten les sabates!!!! I dins de sabates incloem les xancles de la platja!!!! Aquí si que hi tinc clar, sabates planes, però és clar, la sandàlia de tires romana, amb marró, amb daurat, la planeta platejada, la color nude per aquell vestit moníssim que vaig comprar a la Carmen i un llarg etc que tinc claríssim no cabrà a la maleta!! I com per art de màgia, hi entren... tinc la sensació que em deixo alguna cosa... Una jaqueta, millor una texana.
Sembla que tot ha entrat perfectament... per fi, ja tinc les maletes fetes, les dels meus fills són molt fàcils de fer però us puc assegurar que estan plenes de i si, i si, i si... però no ens falta de res.
Dia 1, comencen les vacances!!! Ens llevem d'hora, direcció a BCN per agafar l'avió cap al nostre destí, abans de tancar la maleta encara hi he afegit alguna bomber primeta i alguna coseta més, un i si, que sempre va bé tenir-ne uns quants!!
Crec que si tota la família puges damunt la meva maleta, amb uns bons rems, arribaríem a destí abans que amb l'avió.
El millor moment de tots?? Quan posem les maletes a la cinta transportadora-bàscula de l'aeroport.
Com un miracle, la meva maleta pesa menys que la del patricarca!!
Els miracles existeixen!!!





Vacaciones... aaaayyyy, esa época del año que todos deseamos y anhelamos...
Es genial organizarlas, buscar un lugar donde ir, ya sea playa, montaña... lo que sea con tal de no ir a trabajar. Nosotros somos de playa... arena, crema solar, calor, noches largas, helados... uffff pienso en todo esto y me emociono !! Qué lejos quedan...
Buscamos billete de avión, alquiler de coche, etc... todo lo que conlleva tener las vacaciones bien atadas.
Vas comprando lo que necesitas, que si bikinis y bañadores para los niños, que si chanclas para los niños también, que si un sombrero para mí, ups, pero si ya tengo una colección, pero, uno más no hace daño, todo sea ​​para cuidar mi pelo!! ;) Unas havaianes... mmmm, que bonitas que son, pero es que ya tengo 5 o 6... va, cogeré unas Birkenstock !! Jajajajajaja que de esas tengo unas de plástico y son geniales!!!
Ya falta poco para irse, ya hace unos días que voy haciendo listas de que debo llevarme. Que si medicamentos por si .., que si qué zapatos, qué ropa, cargadores de móvil, cargadores para iPad... madre mía, si nos vamos con más tecnología que nada más !!!!
Falta sólo un día. Comienza la aventura... si, pero la de hacer MALETAS !!!!
Niños en casa de los abuelos, yo, sola ante el peligro de hacer tres maletas, la de mis príncipes y la mía. El patriarca de la casa opta por hacer la suya, gracias a Dios !!!
Lista en mano, la casa para mí sola, pongo música, dicen que "amansa a las fieras", no sé si acabaré durmiendo sobre la cama o haciendo lo que he venido a hacer, maletas.
Pongo pieza en la maleta y tacha de la lista, toalla, tacho, ropa interior, tacho, pijamas, tacho, y así con la larga lista.
Ahora viene la parte más divertida. Vestidos, si me voy 21 días... me llevo uno por cada día? Contesto rápido a mi pregunta. Siiiiiiiii!!! Medio armario será Bespoke, lo sé!!!!
Algún short también vendrá, son muy prácticos!!! Camisas? también, con los shorts quedan ideales, alguna faldita? porque no? Pantalones? y si alguna noche refresca? Porque tenemos siempre este pensamiento?? Después hará un calor espantoso que lo que me da ganas es de desnudarme entera y tirarme de cabeza a la piscina aunque sea plena noche y no vea lo que hay en el agua!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!!! Me estoy estresante y esto no puede ser, ya estoy de vacaciones!!!
Continuamos... que me dejaba lo imprescindible... ropa para ir a la playa!!! Vestiditos monísimos, que parece que sean para salir a cenar, hay que ir divina aunque sea para ir a pasar calor, a mojarte con tus hijos y a llenarte de arena!!!
Un momento que también es crítico. Los bikinis .. ejem, ejem... si son 21 días, no hay que llevarse 21 ¿verdad?? Pero unos 12-13 si que pueden venir, al fin y al cabo, con las braguitas tanto minis que llevamos, caben de sobra en la maleta.
Por favor, que la chica de Iberia no pese la maleta!!! Ella, como chica, me entenderá pero y si es una borde? una de aquellas que odia hacer maletas? que su armario está compuesto de 10 piezas como mucho... nada, que ya me lo encontraré en el aeropuerto. Yo creo que compensaré con las otras 3!!
Seguimos... Pasamos a los bolsos. Los más minis que tengo pero claro, uno negro que combine con todo, aquel lleno de brillantitos que le compré a Flavio que es una monada, carteras de mano, la de Stay no puede faltar en mis vacaciones, desde que la tengo no se ha perdido un verano en mi isla favorita. Resumiendo, termino con 5 bolsos dentro de la maleta, buscando huecos donde no los hay.
Madre mía, una sensación caliente sube por mis piernas!!! Faltan las ZAPATOS!!!!!! Y dentro de zapatos, incluimos las chanclas de playa... Aquí si que lo tengo claro, zapatos planos, pero... la sandalia de tiras romana, en marrón, en dorado, la plana plateada, la de color nude para aquel vestido monísimo que compré a Carmen y un largo etc que tengo clarísimo no cabrá en la maleta!!!!! Y como por arte de magia entran... Tengo la sensación de que me dejo algo... Una chaqueta, mejor una texana.
Parece que todo ha entrado perfectamente... por fin, ya tengo las maletas hechas, las de mis hijos son muy fáciles de hacer pero os puedo asegurar que están llenas de y si, y si, y si... pero no nos falta de nada.
Día 1, empiezan las vacaciones!!!! Nos levantamos temprano, dirección a BCN para coger el avión hacia nuestro destino, antes de cerrar la maleta todavía he añadido alguna bomber delgadita y alguna cosita más, un y si, que siempre va bien tener unos cuantos!!!
Creo que si toda la familia sube sobre mi maleta, con unos buenos remos, llegaríamos a destino antes que con el avión.
El mejor momento de todos?? Cuando ponemos las maletas en la cinta transportadora-báscula del aeropuerto. Como un milagro mi maleta pesa menos que la del patriarca!!!!
Los milagros existen !!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada