6 de des. 2016

Tot torna de nou!!


Aquesta tendència us recordarà quan ereu més jovenetes...
Cap als anys 90 va sortir de moda portar al coll uns collarets, bé, més aviat eren "gargantillas" semblant al ganxet però de plàstic. Ho recordeu?
Jo en portava un de vellut negre que m'encantava... 
Doncs si, s'han tornat a posar de moda, fins i tot la meva filla m'ha demanat que l'hi comprés!!! 

Actualment, se'ls hi ha donat el nom de Chokers però els trobareu de molts tipus diferents.

A veure que us sembla la meva tria!!! 



Esta tendencia os recordará cuando eramos más jovencita ...
Hacia los años 90 se puso de moda llevar unos collares, bueno, más bien eran gargantillas parecido al ganchillo pero de plástico. Lo recordáis?
Yo llevaba uno de terciopelo negro que me encantava...
Pues si, han vuelto a poner de moda, incluso mi hija me ha pedido que se lo comprara!!!

Actualmente, se les ha dado el nombre de Chokers pero los encontraréis de muchos tipos distintos.

A ver que os parece mi elección !!!



















Street Style












1 comentari:

  1. Es una vergüenza que una web tan buena se aproveche del trabajo de otros. Todos los maravillosos collage de gargantillas me pertenecen @gidustyle y son de mi artículo https://godustyle.com/2015/12/10/joyas-de-tendencia-otono-invierno-20152016/ Además poseen derechos de autor y o las eliminas de inmediata o tendrás noticias de mi abogado. Yo cobro por mi trabajo, no es un pasatiempo.

    ResponElimina