18 d’abr. 2016

Una experiència genial!!!


Ja fa anys que vaig començar a utilizar productes Chanel a l'hora de maquillarme.

Fa uns dies, gràcies a Perfumeria Júlia, vam poder gaudir d'una classe d'auto-maquillatge de la ma d'un dels maquilladors de la casa Chanel, aprofitant la presentació dels productes de la nova col.lecció "l'Air Marin".


Una de les parts més importants es escollir uns bons productes i adequats a cada pell a l'hora de desmaquillar-se.
Jo tinc una pell bastant delicada, per això, Jean Luc em va recomanar utilitzar un desmaquillant d'ulls i de cara, acabant per un tònic per pells delicades.






Un moment tenim la cara ben neta, cal hidratar-la. I que millor que la gamma Le Lift. Es important treballar la zona del contorn d'ulls per esborrar les línies d'expressió. Seguim amb el Serum Le Lift que ens aportará lluminositat a la nostra pell.




Ara toca tapar defectes aplicant Eclat Lumière per la zona inferior i superior dels ulls i la zona lateral del nas.


Fet aquest pas, ja podem començar a aplicar el maquillatge. Com us deia abans, ja fa uns anys que confio en la casa Chanel a l'hora d'escollir els meus productes. Utilitzo la línia "les Beiges" i per probar algo nou, Jean Luc es va decantar per una CC Cream. Un maquillatge amb una textura molt fàcil d'aplicar. 



Acabarem amb l'aplicació de pols de maquillatge, cap novetat per part meva ja que també els utilitzo a diari. Un xic de coloret amb tons marrons o ataronjats i no rosats com feia fins ara. 




He de dir que per aplicar tots aquests productes, Perfumeria Júlia es va oferir un set de brotxes de pèl sintètic que no tenen res a envejar al pèl natural, dir-vos que he deixat d'utilitzar les meves per passar a la nova gama de Perfumeria Júlia!!! 



Passem al moment més complicat per mi, maquillatge d'ulls. Vaig optar per un maquillatge de dia. 
Començem aplicant el color més clar per tota la parpella acabant amb el color més fosc fent una mena de lletra V per difuminar-ho tot seguidament.



Acabem l'ull amb una mica de llapis d'ulls però aplicat únicament a la parpella superior. 




Perfilem llavis i apliquem color. M'encanten les tonalitats rosades i que millor que acabar la feina feta amb una de les novetats de l'Air Marin!!



Puntualizar que si els vostres llavis han patit les conseqüències del fred i mal temps i els hi falta hidratació, opteu per l'aplicació  del "Baume". Us hidratarà els llavis al moment. 



Ara si, acabem la classe amb l'aplicació d'Hydra Beauty Essence Mist, una aigua vaporizada amb un aroma exquisit i deixant a la nostra pell una meravellosa sensació de frescor.



Aquest es el resultat... que us sembla??



Jean Luc no va oblidar cap detall i vam acabar la classe amb un toc de perfum.  Fa uns 20 anys que utilitzo la mateixa fragància, Cristalle de Chanel i vaig optar per fer un petit canvi i probar Cristalle Eau Verte.





Només queda donar les gràcies a Perfumeria Júlia per la seva atenció, a Jean Luc per la seva paciència infinita i a les meves companyes Bloggers, Marta del blog el meu raconet secret, Natàlia del blog Bynaths i Mireia del blog Punklady.





Que us ha semblat??


5 comentaris: