14 de març 2016

Espectacular!!!!


No recordo la meva vida sense coca-cola... he de dir que no soc gens coca-cola-addict però de tant en tant em ve de gust beure-m'en una!!!

El 8 de maig del 1886, la beguda Coca-cola va arribar de la ma d'un farmacéutic d'Atlanta. Volia crear un xarop per millorar problemes de digestió i que donés energia. Amb tot això va aconseguir la beguda amb formula secreta més famosa del món. 
Si us interessa la vida de la famosa beguda us recomano llegir el llibre "Dios, Patria y Coca-Cola", es molt interessant!!!!!


Recordo la meva visita al museu de la Coca-cola a las Vegas... hi vaig veure unes ampolles impressionants!!!!!
Fa uns dies, fent un tomb per internet, vaig trobar-ne unes d'espectaculars i les vull compartir amb vosaltres.

Dissenyadors internacionals com Karl Lagerfeld, Gaultier, Moschino, Manolo Blahnik, Cavalli  i nacionals com Verino, Duyos, David Delfin, Lydia Delgado, Amaya Arzuaga entre d'altres, van dissenyar una ampolla de Coca-Cola Light. He de dir que n'hi ha de precioses i no em faria res fer-ne una col.lecció!!! ;))

Que us semblen?? 




































Trobarem també ampolles d'edició limitada...
















No em direu que no son espectculars!!!!! Ja heu encollait la vostra preferida??

1 comentari:

  1. Un post plagado de arte y originalidad!!, mi favorita como no, la que firma Manolo Blahnik, zapatos, zapatos, zapatos....nunca son suficientes

    ResponElimina