28 d’abr. 2014

Artègo




He de reconéixer que mai havia sentir parlar de la marca de cosmètics capil.lars Artego.
Fa uns dies que estic utilitzant un dels seus xampus i acondicionadors i us he de dir que n'estic molt contenta!!!!!
Artègo es una marca italiana fundada l'any 2000. Només cal dir que el seu lema es: l'art està a la simplicitat. El lema parla per si sol.





Les que em coneixeu sabeu que tinc el cabell molt arrissat, amb molt cabell i gruixut, una  combinació que fa  que ara, que el porto llis i amb serrell, em doni una mica de feina a l'hora d'assecar-me'l.
Doncs la línia que estic utilitzant es la easy care relaxing per cabell llis i n'estic molt contenta. Hem deixa el cabell molt net, amb molta lluminositat i el més important, que em costa menys allisar-me'l!!!!




Ja ho sabeu, animeu-vos, jo vaig fer la prova i el resultat ha estat fantàstic.

Trobareu els productes Artègo que més convinguin al vostre cabell a centres especialitzats o bé poseu-vos en contacte amb Carsan Sab, ells us aconsellaran el millor possible!!!!







El proper dia us parlaré dels seus tinys per cabell!!!!! Ben aviat us informo!!!! ;)

1 comentari:

  1. Va genial! He fet un post sobre la marca utilitzant la gama de cabell gras i cabell fi i va genial! Petons. Andrea

    http://www.anotherfashionworld.com/2014/04/outfit-old-boyfriend-jeans.html

    ResponElimina