20 de gen. 2014

Piggy's


Segur que us ha cridat molt l'atenció el títol del post d'avui, oi??

Doncs vull explicar-vos que es el que significa…

Qui de vosaltres no té o ha tingut mai una guardiola amb forma de porquet?? Però es clar, no es el mateix tenir una guardiola de fang, sosa i sense cap mena de gràcia que tenir-ne una al teu gust…
Sempre m'ha agradat fer manualitats, els i les que em coneixeu, ho sabeu prou que el meu cap treballa constantment pensant que es el que puc fer.
Doncs així va començar Piggy's i d'això ja fa 5 anys aproximadament.

I com sempre amb els meus post, que millor que veure'ho amb fotos, no creieu???


Punk

Animal print

Love is in the air

Coccinelle



Printemps


Espero els vostres comentaris, m'encantarà saber que us semblen… i que sapigueu que Piggy's continuarà… ja en tinc vàries de idees al cap!!!! ;)



2 comentaris:

  1. Com et duc sempre: m'encanten! M'encanten! M'encanten!....

    ResponElimina
  2. Que monoooooos!!!! m'encanten!!! son molt cucos jajajjaj ho fas genial continua aixi!! petonets

    ResponElimina