21 de gen. 2014

Botes Tigh High o mosqueteres


Amb l'arrivada del fred, els nostres peus agraeixen unes bones botes. Aquesta temporada, com amb la roba, tot s'hi val però les que estant molt de moda són les botes Mosqueteres.
Rescatades dels anys 60, la seva pionera va ésser Jane Birkin.
Son molts els dissenyadors que s'han sumat a aquesta tendència, Chanel, Balmain, Tom Ford, Pucci, entre d'altres.

Dificils de portar?? Doncs si, son complicades de combinar però mai hi ha res impossible. Es cert que em de ser realistes i no perquè una peça sigui moda, portar-la encara que no sigui el nostre estil o no ens quedi massa bé, no em de caure en aquest error.

El consell que us puc donar es que les porteu amb mini-vestits, shorts o faldilles amb obertures.
Porteu-les com si fossin leggings, s'ha d'aconseguir un look discret i elegant…

Com sempre, la millor manera de fer-vos una idea es veure-ho!!!!











Sense oblidar l'street style!!!





Ja us heu animat a les botes mosqueteres??? Jo encara estic buscant amb les que millor m'hi trobi...


1 comentari:

  1. Molt xules!1 en vaig parlar també en un post, el que passa que aqui no es troben! petonets. Andrea

    http://foranotherfashionworld.blogspot.com/

    ResponElimina