31 de des. 2013

Adeu 2013






Es l'hora de dir adéu al 2013 i el moment de fer balanç del que ha sigut aquest any.
Personalment, no em puc queixar, ha sigut un any estable, amb molts pocs alts i baixos i això acaba éssent algo positiu.
El més important es que d'una manera o d'altra em sigut feliços, he conegut gent nova, gent que feia temps que coneixia i que no havia tingut la oportunitat de tractar-hi i realment, m'emporto a més d'un amic, cosa que sempre es agradable.
Tinc la família més meravellosa d'aquest món i això si que no es paga amb res, sé que no he de donar-li les gràcies a aquest 2013 per la família que tinc però si perquè som feliços i tenim salut que es el més important.

Doncs res 2013, gràcies per tot, a partir de demà estarem amb el teu germà 2014 i siusplau, diga-li que ens deixi com estem, que ja que tu t'has portat força bé que ell sigui, si pot ser, una mica millor o igual que tu.
Gràcies, gràcies, gràcies.


2 comentaris:

  1. Bon any nou maca! Et desitjo lo millor. Un petonàs! Andrea

    ResponElimina
  2. Feliç any nou wapíssima!!!!! Que sigui molt i molt feliç!!!! muuuaaaaaaaa

    ResponElimina