14 de set. 2016

Per mi????


Desprès de passar tot l'estiu amb el blog de vacances, ara toca fer la "rentrée" i que dur que se'm fa!!!

No hi ha hagut massa canvis al blog, alguna coseta si que he fet, com podeu veure continuem amb català però també trobareu els posts amb castellà.  El que si que ha canviat del blog, serà els posts dels divendres, no us en dic més... ja ho veure-ho!!!!


Abans de començar amb els posts als que us tinc acostumats, vull agrair a l'Encarna del blog "soysolouna" el haber pensat amb mi per atorgar-me el premi Sisterhood of the World Bloggers acompanyat d'unes boniques paraules.


No cal que us parli d'ella ja que ja ho vaig fer en un post anterior però si no sabeu qui es, no us perdeu el seu blog. 

Les normes del premi son les següents:

1. Insertar el logo.
2. Agrair o mencionar el blog que t'ha nominat.
3. Respondre a les seves 10 preguntes.
4. Indicar els blogs que vols nominar.
5. Crear 10 noves preguntes pels teus nominats.

Fàcil, no creieu?? 




1- Consideras tu blog un anhelo de la profesión que realmente te gustaría ejercer?
Doncs si, sempre he pensat que m'he equivocat de professió, que lo meu sempre ha estat molt més lo artístic però qui diu que no hi soc a temps?? ;)

2- Porqué creaste un blog?
Vaig crear un blog ja fa bastants anys. Era totalment diferent a aquest blog, aquest es més personal, soc jo mateixa, parlo del que em ve de gust i del que vull en cada moment... 

3- ¿Visitas otros blogs o solo los que comparten temática con el tuyo?
No us ho creure-ho però no soc de visitar altres blogs... M'explico, es evident que si que visito altres blogs però no ho faig a diari. De tant en tant, quan veig o rebo alguna actualización hi faig un cop d'ull.

4-¿A que llamas tú "un día perfecto"?
Per mi un dia perfecte es, un dia de cap de setmana, en el que puc disfrutar de la meva família, que disfrutem al fer coses junts, ja sigui a la nostra adorada "Formentera" o a casa, que llueixi el sol ja que sense sol em costa passar els dies. Sentir les riatlles dels meus fills i veure que son feliços. No demano més... 

5- Libro preferido y porqué
Tinc molts llibres que m'agraden i m'agrada molt llegir, però un llibre que vaig llegir fa molt de temps i em va marcar molt va ser "El Perfume", em vaig endinsar dins d'ell per complert, sentia totes les seves olors i en canvi, quan vaig veure la pel.lícula em va fer molt fàstic!!! ;)
Un que vaig llegir a principis d'aquest any i que també em va agradar molt va ser "La Isla de Alice", vaig disfrutar molt de les seves pàgines i de la seva història... Us el recomano.

6- ¿Cuál es el blog que más admiras y porqué?
La veritat es que no admiro cap blog... admiro les persones que els fan possibles i en conec moltes per admirar!! ;)

7- Utiliza un mismo adjetivo para definirte a tí y a tu blog
La veritat es que no puc dir només un adjectiu per definir-nos a tots dos. El que si puc dir que es el blog em defineix a mi i jo al blog... serveix com a resposta?? ;)

8- ¿A qué huele tu blog?
El meu blog fa olor a alegria, a gespa mullada que ja està secant el sol, a platja, a nits llargues i caluroses i també té moments d'olor a la neu recent caiguda... Olor a la meva colònia preferida, al menjar que no deixaria de cuinar i a unes bones postres... 

9- ¿Qué personaje de cuento serías?
Potser seria un mix entre Peter Pan i Alicia en el país de las maravillas. Suposo que no cal explicar el perquè... he de dir que m'encanta la Sirenita però només pensar en viure sota l'nigua, se'm passa... quin problema tindria amb el meu cabell, no?? jijijiji

10-Tu sueño no cumplido, todavía, jeje
Doncs ara si que m'he quedat sense paraules... sempre tenim algún somni per cumplir però que no volem dir per si de cas... i mira que no sóc supersticiosa... 
Si aquesta pregunta me l'haguessis fet fa 10 anys t'hagués dit ser mare... però ara mateix, aquest somni ha superat els meus pensaments d'Alicia en el Pais de las Maravillas... ha superat tota expectativa... son el millor que tinc.


Ara passo a efectuar les meves nominacions...

Començo nominant el blog de la meva amiga Laia, maguiandmi.

La següent la meva amiga Marta del blog elmeuraconetsecret.

Continuem pels blogs de:
L'Anabel de besosdeamore, la Natàlia del blog bynaths, la Maria José del blog loveolokiero, la Eva del blog lovelyandorra i per acabar el blog de l'Anna Entretelasaf.


La veritat es que en nominaría a moooolts més però seria un no parar... 

Aquí van les meves preguntes...

1. Creus que el tenir un blog et compensa?
2. Que opines de la persona que t'ha nominat?
3. Quina ciutat t'agradaria visitar?
4. Tens alguna mania? 
5. Que creus que aporta el teu blog als teus seguidors?
6. Que es el que no regalaries mai?
7. Un regal que t'hagin fet i que voldries oblidar?
8. En quin moment del dia escrius els teus posts?
9. La teva cançó preferida
10. T'agradaria que els teus fills llegeixin el teu blog??

Doncs noies, ja teniu feina!!!! Espero les vostres respostes... 






Después de pasar todo el verano con el blog de vacaciones, ahora toca hacer la "rentrée" y tengo que reconocer que se me está haciendo muy duro!!!!

No ha habido demasiados cambios en el blog, alguna cosita si que he hecho, como podes ver continuamos en catalán pero también encontrareis los posts en castellano. Lo que si que ha cambiado del blog, serán los posts de los viernes, no os digo más ... ya lo veréis!!!!

Antes de Comenzar con los posts en los que os tengo acostumbrados, quiero agradecer a Encarna del blog "soysolouna" el haber pensado en mi para otorgarme el premio Sisterhood of the World Bloggers acompañado de unas bonitas palabras.


No hace falta que os hable de ella puesto que ya lo hice en un post anterior pero si alguien no sabe quién es, no os perdáis su blog.

Las normas del premio son las siguientes:

1. Insertar el logo.
2. Agradecer o mencionar el blog que te ha nominado.
3. Responder a sus 10 preguntas.
4. Indicar los blogs que quieres nominar.
5. Crear 10 nuevas preguntas para tus nominados.

Fácil, ¿no creéis?

1- consideraras tú blog un anhelo de la profesion que realmente te gustaría ejercer?
Pues si, siempre he pensado que me he equivocado de profesión, que lo mío siempre ha sido mucho más lo artístico pero quién dice que no estoy a tiempo ?? ;)

2- Porqué creaste un blog?
Creé un blog hace ya bastantes años. Era totalmente diferente a este blog, este es más personal, soy yo misma, hablo de lo que me apetece y lo que quiero en cada momento ...

3- ¿Visitas Otros blogs o solo los que comparten temática con el tuyo?
No os lo creeréis,  pero no soy de visitar otros blogs ... Me explico, es evidente que si que visito otros blogs pero no lo hago a diario. De vez en cuando, cuando veo o recibo alguna actualización hecho vistazo.

4-¿A que llamas tú "un día perfecto"?
Para mí un día perfecto es, un día de fin de semana, en el que puedo disfrutar de mi familia, que disfrutemos el hacer cosas juntos, ya sea en nuestra adorada "Formentera" o en casa, que luzca el sol ya que sin sol me cuesta pasar los días. Sentir las risas de mis hijos y ver que son felices. No pido más ...

5- Libro preferido y porqué
Tengo muchos libros que me gustan y me gusta mucho leer, pero un libro que leí hace mucho tiempo y me marcó mucho fue "El Perfume", me adentré en él por completo, sentía todas sus olores y en cambio, cuando vi la película me dio mucho asco !!! ;)
Uno que leí a principios de este año y que también me gustó mucho fue "La Isla de Alice", disfruté mucho de sus páginas y de su historia ... Os lo recomiendo.

6- ¿Cual es el blog que más admiras y porqué?
La verdad es que no admiro ningún blog ... admiro a las personas que los hacen posibles y conozco muchas para admirar !! ;)

7- Utiliza un mismo adjetivo para definirte a ti y tu blog
La verdad es que no puedo decir sólo un adjetivo para definirnos a los dos. Lo que si puedo decir es que el blog me define a mí y yo al blog ... sirve como respuesta ?? ;)

8- ¿A qué huele tu blog?
Mi blog huele a alegría, a césped mojado que el sol ja ha está secando, a playa, a noches largas y calurosas y también tiene momentos de olor a la nieve recién caída ... Olor a mi colonia preferida, a la comida que no dejaría de cocinar y a un buen postre ...

9- ¿Qué Personaje de cuento serias?
Quizás sería un mix entre Peter Pan y Alicia en el país de las maravillas. Supongo que no hace falta explicar el porqué ... tengo que decir que me encanta la Sirenita pero sólo pensar en vivir bajo el agua, se me pasa ... la de problemas que tendría con mi pelo, no ?? jijijiji

10-Tu sueño no Cumplido, todavía, jeje
Pues ahora si que me he quedado sin palabras ... siempre tenemos algún sueño por cumplir pero que no queremos decir por si acaso ... y mira que no soy supersticiosa ...
Si esta pregunta me la hubieras hecho hace 10 años te hubiera dicho ser madre ... pero ahora mismo, este sueño ha superado mis pensamientos de Alicia en el País de las Maravillas ... ha superado toda expectativa ... son lo mejor que tengo.


Ahora paso a efectuar mis nominaciones ...

Empiezo nominando el blog de mi amiga Laia, maguiandmi.

La siguiente mi amiga Marta del blog elmeuraconetsecret.

Continuamos por los blogs de:
Anabel de besosdeamore, Natalia del blog bynaths, María José del blog loveolokiero,  Eva del blog lovelyandorra y para terminar el blog de Anna Entretelasaf.

La verdad es que nominaría a muuuuchos más pero sería un no parar ...


Aquí van mis preguntas ...

1. ¿Crees que el tener un blog te compensa?
2. Que opinas de la persona que te nominado?
3. ¿Qué ciudad te gustaría visitar?
4. Tienes alguna manía?
5. Que crees que aporta tu blog a tus seguidores?
6. Que es lo que no regalarías nunca?
7. Un regalo que te hayan hecho y que quisieras olvidar?
8. ¿En qué momento del día escribes tus posts?
9. Tu canción favorita
10. Te gustaría que tus hijos lean tu blog ??



Pues chicas, ya tenéis trabajo !!!! Espero vuestras respuestas ...





2 comentaris:

  1. Ole tu!!!! Ja tornes a ser aquí i a donar-nos feina!!! jajajajjajaja Encantada sempre de tornar-te a llegir!!
    Petons mil!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. No m'oblido que ting feina 💋💋💋💋💋😂

    ResponElimina