20 de set. 2016

El baile de los cisnes...


Sembla que estigui  fet per mi...

M'encanta el color nude, fins i tot m'atreviria a dir que es el meu favorit, m'encanten les bailarines, trobo que son un calçat molt femení i elegant, m'encanta el tul, si es que ja dic jo que soc una mica princesa...
Si fem un mix de tot això que us he dit, que en surt??
El look ballerina!!!!!

Dissenyadors com Valentino, Galliano o Miu Miu han estat els impulsors però no cal que ens gastem tants diners per gaudir d'aquesta tendència, feu un tomb per la low cost Zara on trobareu la seva propia "ballet Collection".

No us preocupeu, si no sabeu com portar aquesta tendència, us he fet una petita tria!!!



Parece que esté hecho para mí ...

Me encanta el color nude, incluso me atrevería a decir que es mi favorito, me encantan las bailarinas, encuentro que son un calzado muy femenino y elegante, me encanta el tul, si es que ya digo yo que soy un poco princesa ...
Si hacemos un mix de todo lo que he dicho, que sale ??
El look bailarina!!!!!

Diseñadores como Valentino, Galliano o Miu Miu han sido los impulsores pero no es necesario gastarnos tanto dinero para disfrutar de esta tendencia, daros una vuelta por la low cost Zara donde encontrareis su propia "ballet Collection".

No os preocupeis, si no sabeis cómo llevar esta tendencia, os he hecho una pequeña selección !!!

























Estic bojament enamorada d'aquesta tendència i tu?


Estoy locamente enamorada de esta tendencia y tu??








1 comentari:

  1. El tul, el color rosa nube per mi son imprescindible, les ballarines just comenzo a utilitzarles. Aixo si les te es propostes pero les posaria totes!!! 💘💘💘💘💘💘💘🎀

    ResponElimina