23 de des. 2016

Un elefante, se balanceaba sobre la tela...


Fa uns dies, patint la dura batalla de trobar algun programa entretingut a la TV, en vaig trobar un que realment era per al·lucinar.
I dic dura batalla ja que ja pots tenir 1000 canals que no n’hi ha ni un que se’n salvi. Al final acaba passant-me el que us vaig explicar fa uns dies, que em veig asseguda al sofà, amb un coixí tapant-me la cara intentant veure una pel.lícula de por... no, no patiu, que no us tornaré a explicar la meva dura batalla.
Tornant al que us deia, resulta que hi ha un programa al que pots anar si busques parella. Us trobeu a un restaurant i allà, xerreu i feu el que voleu per saber més tard si realment vols continuar veient-me amb aquella persona o bé si optaràs per voler exterminar-lo o tu desaparèixer del mapa desprès de la vergonya que has passat.
Doncs anem al grà... resulta que hi havia un noia que buscava parella. El que demanava era que fos un noi de color, alt, fort, guapo, amb bon cos i si mal no recordo, poca cosa més. Senzilleta, ella!!!
Ella era tot el contrari, tot s’ha de dir i potser pensareu, Ingrid, com t’estàs passant però us dic la veritat. Era una noia més aviat poc agraciada, amb unes talles més de les que ella voldria i sincerament, molt exigent veient el seu físic.
Efectivament, el programa li va trobar un noi amb alguna d’aquestes caracterísques, pobret meu, no sabia on s’anava a ficar...
El sopar va ser un desastre, però un desastre d’aquells que passes per alt? noooo, un desastre multiplicat per 1000!!! El noi no sabia que dir, si deia blanc ella deia negre però rotund i si deia negre, ella li deia que, que coi de negre, era blanc i prou.
Els seus comentaris eren realment denigrants, segons ella aquell noi no era el seu tipus, ella volia algú més guapo i més ben fet i us ha de dir que li donava unes quantes voltes a ella, us ho puc assegurar.
El millor moment de la nit, quan ell li va explicar que al seu país s’alimentaven d’elefant... ella el va mirar amb una cara de “però que me estas contando” i efectivament li va dir que ella havia  estat amb molts homes de color i que ningú li havia explicat una cosa així... us puc assegurar que per ganes li hagués dit que l’elefant se l’havia tragat ella però no a trossos, no,  SENCER!!!!

Moraleja, si et menges un elefant, fes-ho a trossets petits, millor pair a poc a poc però pair bé!!!!




Hace unos días, sufriendo la dura batalla de encontrar algún programa entretenido en la TV, encontré uno que realmente era para alucinar.
Y digo dura batalla ya que ya puedes tener 1.000 canales que no hay ni uno que se salve. Al final termina pasándome lo que os conté hace unos días, que me veo sentada en el sofá, con una almohada tapándome la cara intentando ver una película de miedo... no, no os preocupéis, que no os volveré a contar mi dura batalla.
Volviendo a lo que os decía, resulta que hay un programa al que puedes ir si buscas pareja. Estas en un restaurante y allí, charlas y haces lo que te da la gana para saber más tarde si realmente quieres seguir viéndote con esa persona o si optarás por querer exterminarlo y tú desaparecer del mapa después de la vergüenza que has pasado.
Pues vamos al grano... resulta que había una joven que buscaba pareja. Lo que pedía era que fuera un chico de color, alto, fuerte, guapo, con buen cuerpo y si mal no recuerdo, poco más. Sencillita, ella!!
Ella era todo lo contrario, todo hay que decirlo y quizás pensaréis, Ingrid, como te estás pasando pero os digo la verdad. Era una chica más bien poco agraciada, con unas tallas más de las que ella quisiera y sinceramente, muy exigente viendo su físico.
Efectivamente, el programa le encontró un chico con alguna de estas caracterísques, pobrecito mío, no sabía donde se iba a meter...
La cena fue un desastre, pero un desastre de aquellos que pasas por alto? noooo, un desastre multiplicado por 1000!!! El chico no sabía que decir, si decía blanco ella decía negro pero rotundo y si decía negro, ella le decía que, que diablos de negro, era blanco y basta.
Sus comentarios eran realmente denigrantes, según ella ese chico no era su tipo, ella quería alguien más guapo y más bien hecho y os debe decir que le daba unas cuantas vueltas a ella, os lo puedo asegurar.
El mejor momento de la noche, cuando él le contó que en su país se alimentaban de elefante ... ella le miró con cara de "pero que me estás contando" y efectivamente le dijo que ella había estado con muchos hombres de color y que nadie le había contado algo así ... os puedo asegurar que por ganas le hubiera dicho que el elefante se la había tragado ella pero no a trozos, no, ENTERO !!!!

Moraleja, si te comes un elefante, hazlo en trocitos pequeños, mejor digerir poco a poco pero digerir bien!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada