14 d’oct. 2016

No me mires, no me mires, no me, no me, no me mires...


Jo crec que totes pensareu com jo... els homes tenen una vista mooooolt bona!!!
Veure, en veuen moltes de coses però el que més... una noia  ben guapa!!

Posem-nos en situació. Tens parella d’aquella de fa poquets dies, tot és preciós, bonic, de color... d’aquell color que és sempre l’enamorament del principi, quin era?? jajajajaja, siii, de color de rosa. Sona música celestial tot el dia dins el teu cap i en lloc de caminar per asfalt, sembla que vagis saltant de núvol en núvol... tonteries vàries, vaja!!!! Però s’ha de reconèixer que son moments inoblidables...
Aneu passejant pel carrer i de cop, com sortida de no sé on... veus una noia perfecta. Un cos espectacular, una cara preciosa i dues “pilotes” posades a la part davantera que espanten. Com que nosaltres som ràpides, pensem: A veure que farà aquest carallot!!! I si, efectivament, passa el que tu estàs desitjant que passi... Ell no mira.  Ups, com pot ser... ah, siii, està bojament enamorat de mi i no en veu cap altra!!! Ingènua!!!!

La situació és repeteix passats uns mesos-any. Passeig per Barcelona, agafats de la mà, rient, caminant, sembla que només existim nosaltres dos...
I allà està la intrusa... ella, la que sobresurt de tots els altres que som normals... que farà ell avui... 
Si jo el miro no hi veig res estrany, però us puc assegurar que qui el miri de davant, veu una altra cosa completament diferent, el seu ull dret, que és el que té al meu costat continua mirant endavant i fins i tot una mica girat cap a mi, però el seu ull esquerre, aquell si que ha fet una feina magistral ja que està seguint a la noia en qüestió!!! Com s’ho pot fer això?? Només li falta fer la pose “Chuky, muñeco diabolico” i que el cap li faci una volta de 180º!!!!!
Jo continuo feliç, agafada de la seva mà sense veure el que els seus ulls son capaços de fer... que bonica que és la vida!!! Jijijiji

La mateixa situació passa desprès de 10 anys junts. Anem pel carrer, evidentment ja no podem anar agafats de la mà ja que les meves estan ocupades per dues manetes mini que no deixen lloc a que ningú més les agafi. Però imaginem per un moment que anem sols. Si, agafats de la mà, evidentment... però allà està ella, que jove es manté aquesta noia, tú, si és que sembla que ens coneixem de tota la vida!!!! ;)

Ara vull que m’expliqueu quina es la vostra continuació de la història... que fan els vostres marits??

En el meu cas, sóc jo la que l’aviso dient-li “tiarrona a les 15h”, “silicona a les 10”, el truco de les hores del rellotge van súper bé!!!! Millor que li ensenyi jo que no que hagi de fer la pose Chuky, que ja no tenim edat i això pot ocasionar una bona cervicàlgia!!!!




Yo creo que todas pensaréis como yo ... los hombres tienen una vista muuuuy buena!!!
Lo que es ver, ven muchas cosas pero lo que más... una chica bien guapa!!

Pongámonos en situación. Tienes pareja de aquella de hace pocos días, todo es precioso, bonito, de color ... de aquel color que es siempre el enamoramiento del principio, cuál era?? jajajajaja, siii, de color de rosa. Suena música celestial todo el día en tu cabeza y en lugar de andar por asfalto, parece que vayas saltando de nube en nube... tonterías varias, vaya!!!! Pero hay que reconocer que son momentos inolvidables...
Vamos paseando por la calle y de repente, como salida de no se donde... aparece una chica perfecta. Un cuerpo espectacular, una cara preciosa y dos "pelotas" puestas en la parte delantera que asustan. Como nosotros somos rápidas, pensamos: A ver que hará este gilipollas!!! Y si, efectivamente, pasa lo que tú estás deseando que pase... Él no mira. Ups, como puede ser... ah, siii, está locamente enamorado de mí y no ve a nadie más que no sea yo!!! Ingenua!!!!

La situación se repite pasados ​​unos meses-año. Paseo por Barcelona, ​​de la mano, riendo, caminando, parece que sólo existimos nosotros dos...
Y allí está la intrusa... ella, la que sobresale de todos los demás que somos normales... que hará él hoy...
Si yo lo miro no veo nada raro, pero os puedo asegurar que quien lo mire de frente, ve otra cosa completamente diferente, su ojo derecho, que es el que tiene a mi lado sigue mirando adelante e incluso un poco girado hacia mí, pero su ojo izquierdo, aquel sí que ha hecho un trabajo magistral ya que está siguiendo a la chica en cuestión!!! Cómo puede hacer esto?? Sólo le falta hacer la pose "Chuky, muñeco diabolico" y que haga una vuelta de 180º!!!!!
Yo sigo feliz, cogida de su mano sin ver lo que sus ojos son capaces de hacer... que bonita que es la vida!!! Jijijiji

La misma situación ocurre después de 10 años juntos. Vamos por la calle, evidentemente ya no podemos ir de la mano ya que las mías están ocupadas por dos manitas mini que no dejan lugar a que nadie más las coja. Pero imaginemos por un momento que vamos solos. Si, cogidos de la mano, evidentemente... pero allí está ella, que joven se mantiene esta chica, oye, si es que parece que nos conocemos de toda la vida!!!! ;)

Ahora quiero que me expliqueis cuál es vuestra continuación de la historia... que hacen vuestros maridos??

En mi caso, soy yo la que le aviso diciéndole "tiarrona a las 15h", "silicona a las 10", el truco de las horas del reloj van súper bien!!!! Mejor que se las enseñe yo que no que tenga que hacer la pose Chuky, que ya no tenemos edad y esto puede ocasionar una buena cervicalgia!!!


1 comentari:

  1. Jo les miro mes que ell, i jo Soc la que l'aviso porque miri 🙆🏻😜💋💋💋💋💋

    ResponElimina