24 d’abr. 2016

Tota una doneta...



Hi ha un moment a la vida que creus que ho saps tot però es quan tens un fill que te n'adones que les coses no son com tu creies. 
Estava convençuda que sabia el que era estimar i ser estimat, el que era donar, el que era rebre, la definició de felicitat... i si, puc dir que tota la meva vida ha estat així, però tu m'has ensenyat que les coses encara podien ser millor.

Els teus petons, les teves riatlles, el teu somriure, les teves abraçades, tot això m'ha ensenyat a ser millor persona, m'ha ensenyat a ser mama. Sonará a tòpic, però es la millor paraula del món.
Tota la meva vida recordaré el moment que et van posar sobre meu, sentir la teva pell amb la meva, la teva olor, notar el teu batec, adonar-me que per fi era mama. La paraula que tant havia desitjat ser i que havia perdut uns anys abans... Vas passar a omplir del tot els meus dies, les meves hores i els meus segons... Has omplert la meva vida i només puc dir-te... gràcies amor. 


Avui es el teu dia princesa, 8 anys!!! Tenim moments de tota mena, això es normal però els moments bons son els que queden. Aquells moments de complicitat entre les dues, aquells moments que amb una mirada ho diem tot, mirades de complicitat... aquells moments entre noies com tu dius que em fan sentir la persona més feliç d'aquest món... 

Tu ja ets conscient i te n'adones, per desgràcia, que la vida no es fàcil, que no tothom té la vida que es mereix però pensa que mentre jo estigui al teu costat intentaré que les coses siguin d'un bonic color, que no et falti res i que ningú et faci mal. La gent decepciona i aprens a caminar per la vida de la millor manera però no et preocupis, la mami està aquí... 

T'estimo princesa, recorda no perdre mai el teu somriure... es la teva essència...







Pics by: Cecilia Bellomo by Pics

9 comentaris:

  1. Precios Ingrid, m'has emocionat molt, unes paraules mes q encertades, comparto amb tu tots aquest sentiments, disfruteu del dia familia. MOLTES FELICITATS A LA PRINCESA 💘🎂💋

    ResponElimina
  2. Gràcies preciosa... quan les paraules surten del cor son les que mes emocionen... :)

    ResponElimina
  3. Què bonic Íngrid! M'he emocionat!!! hem sento molt identificada!! Moltes felicitats a les dos!!
    Un petó!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies wapi!! la vida no es igual abans de tenir fills!!! Petonets las 3!!!

      Elimina
  4. Nada sustituye al amor de unos hijos!! Me encanta! Felicidades a tu princesa y a ti!

    ResponElimina
  5. Nada sustituye al amor de unos hijos!! Me encanta! Felicidades a tu princesa y a ti!

    ResponElimina
  6. Quines paraules tan boniques per una princesa tan especial... Quina sort de tenir-te com a mare!!!!
    Ptns,

    ResponElimina
  7. Felicidades Mami!!, por este gran regalo que le haces a tu niña, de esos que no se olvidan, de esos que te estremecen, los mejores sin duda.
    Y Felicidades a tí Ira, tienes mucha suerte de la mami que tienes, ya sabes a quién tienes que parecerte �� Besos y achuchones a las dos

    ResponElimina