5 de maig 2014

Comunions


Recordo el dia de la meva comunió com un dia molt especial, jo era la gran protagonista de la festa tot i que he de confessar que no vaig fer la comunió amb el típic vestit blanc, no!!!! El meu era blau marí!!!!! Anava a conjunt amb la meva mare, el seu era dues peces i jo portava un vestit amb un llaç blanc a la cintura. El que coincidia de les dues era la mateixa jaqueta.
La veritat es que vaig entrar ben orgullosa a l'esglèsia, ja que no anava com totes les altres.

El post d'avui vull dedicar-lo a totes elles, a totes les que es sentiran com em vaig sentir jo aquell dia, com una princesa!!!!















Per les atrevides...




Sense oblidar-nos del príncep de la casa!!!





No em direu que no estant bonics!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada