12 de maig 2014

Biquinis


Ja va quedant menys per marxar de vacances i com no, començar a pensar que posare'm a la maleta.
El lloc escollit d'aquest any es un paradís per mi, el meu lloc de desconexió i com es un destí de platja, necessitaré una peça clau, el biquini!!!!!

No us podria dir quants biquinis tinc a l'armari, no me'ls he parat a comptar mai, suposo que per vergonya i com es normal, cada temporada n'entren de nous... ;)

Una de les meves marques preferides es Calzedonia però també m'agrada Dolores Cortés, Victoria's Secret, Agua Bendita... i moltes més!!!!! Sigui quin sigui que s'adapti al meu cos, m'encantarà segur!!!

Us he fet una petita sel.lecció per anar fent boca!!!










































Ja podeu anar escollint biquini per les vostres vacances!!!!! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada