11 de des. 2013

Ratlles

Una altra tendència que us vaig comentar fa uns dies, son les ratlles, doncs avui parlarem d'elles!!!!

La ratlla diplomàtica torna a estar als nostres armaris. No m'agradaria que al pensar en ratlla diplomàtica us vingues a la ment un outfit aburrit, no!!!!! No penseu en americanes i pantalons únicament, aquesta temporada la ratlla està present a faldilles, jerseys, vestits, armilles i fins i tot a abrics!!!
Una de les culpables d'aquesta tendència ha estat Stella McCartney però trobareu ratlles, a les low cost, Zara o Mango.
Simètriques o assimètriques, sigui quina sigui, la ratlla tornar a estar de moda.
 
No cal dir res més, aquí teniu la meva sel.lecció!!!!























Jo ja m'he animat a un conjunt de jersey i faldilla i vosaltres????


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada