9 de des. 2013

Nadal


Ja s'apropa Nadal... ja teniu la carta començada???
Si, ja sé que el fer la carta es cosa de nens però que bonic es no deixar de ser un nen, no creieu??
No em direu que a casa no us fan aquesta pregunta: "que vols per Nadal????".
Reconec que no soc massa de demanar coses, no m'agrada gens però es clar, algo has de contestar a la pregunta, oi???
Doncs apa, aquí trobareu la meva carta.



Estimat Pare Noel,

Aquest any he estat molt bona, bé, reconec que algún dia o altre m'he hagut d'enfadar però sense importància. Ja saps que tinc un parell de dimonis a casa i m'he de defensar de tant en tant ;)
Aquesta es la meva carta personal però ja saps que jo acabo demanant per tothom...
Ha sigut un any normalet, com ja deus saber vaig tenir una caiguda però tranquil que no et demanaré un sacre nou, d'això ja sé prou que no en tens...
Començem:

Com m'agradaria desestressar-me en una illa paradisiaca, hi ha moments del dia que ho necessito realment... com pots veure, ja m'hi veig, eh??? ;) 
Per cert, escolleix la que tu vulguis!!!!!



Puc imaginar la teva cara amb el que et demano... doncs apa, a una altra cosa.
I això que et sembla???


Va, ara diga'm allò que sento cada dia: "no tenim pressupost" buuuuufffff!!!!
A per una altra cosa llavors...


 
Ja ho sé... no soc una Barbie però es que em quedaria tant bé!!!! jijijijijij

Aquest doncs?? Ja ho veus, jo ja m'hi veig també!!!!

Tampoc, oi???

Mira Pare Noel, es veu que no ens entenem massa.
He decidit que no et demanaré res en concret, quina tonteria no deixa de ser tot material.
Porta'm el més important, salut per a tots, amor i mooooolta felicitat. Veure créixer als meus petits dimonis i sobretot que mantinguin el somriure que tenen a la cara per tota la vida.
Veure feliç a tota la gent que estimo es el millor que em pot passar...

Ja veus que no et demano res d'especial, per això no et cal pressupost, oi???

Gràcies Pare Noel...


Ingrid

5 comentaris:

  1. Quina carta més divertida!! Al final, el que més desitgem és que els nostres i nosaltres estiguem el millor possible, oi?
    Petons guapa!!

    ResponElimina
  2. Doncs si… a vegades demanen coses insignificants i que els nostres siguin feliços es el més important!!!!!

    ResponElimina
  3. Molt divertida i molt maca la veritat que a vegades no donem importancia al mes important.

    Feliç nada i desitjo que et porti tot el que has demanat ;)

    ResponElimina
  4. Gràcies wapíssima!!! Ho desitjo per tu també!!!! Petons

    ResponElimina
  5. Precios! Molt bones festes a tu i a tota la teva familia ♡♡♡

    ResponElimina