7 d’oct. 2016

Petits sers que ens acompanyen...


Ja ha acabat setembre, el mes de l'escola, llibres, material escolar, motxilles, roba, sabates i un llarg etc que sembla no acabar mai i efectivament no acaba mai, sembla la llista de propòsits d'inici d'any!!! 
Però el millor de tot és que si comença l'escola, amb ella arriben els... POLLS!!!! (imagineu música desgarradora rotllo psicosis).
No em direu que no heu tingut mai la presència d'aquests sers a casa? O es que jo els tracto de meravella? Estic fins i tot pensant en ensinistrar-ne alguns, rotllo "el poll trapezista" potser no és massa original... "el poll cuiner" aquest ja us ha agradat més oi?? i el que planxa, el que recull la taula, posa la rentadora, fa la compra, res, que necessitaria un poll de la talla d'un dinosaure i em nego rotundament!!! Quin fàstic!!!! 
Tornant al problema... ho he probat tot, que si arbol de té, vinagre, que si el producte de no sé que, que si dormir amb el cap amb un angle de 90º, que si dormir del revés, que si dormir fent el pi, que si, que si, que si... que si res!!!!! 
Espero que aquest any no em visitin ja que fins ara, els he tingut a casa algun cop durant el curs escolar... si mai llegiu aquest anunci al diari tingueu clar que he estat!!! 
                                                "Regalo polls ensinistrats, algú els vol???" 





Ya ha terminado septiembre, el mes de la escuela, libros, material escolar, mochilas, ropa, zapatos y un largo etc que parece no terminar nunca y efectivamente no acaba nunca, parece la lista de propósitos de inicio de año !!!
Pero lo mejor de todo es que si empieza la escuela, con ella llegan los ... PIOJOS !!!! (Imaginad música desgarradora rollo psicosis).
No me diréis que no habéis tenido nunca la presencia de estos seres en casa? O es que yo los trato de maravilla? Estoy pensando incluso en adiestrar a algunos, rollo "el piojo trapecista" quizás no es demasiado original ... "el piojo cocinero" este ya os ha gustado más ¿verdad ?? y el que plancha, el que recoge la mesa, pone la lavadora, hace la compra, nada, que necesitaría un piojo del tamaño de un dinosaurio y me niego rotundamente !!! Qué asco !!!!
Volviendo al problema ... lo he probado todo, que si arbol de té, vinagre, que si el producto de no se que, que si dormir con la cabeza en un ángulo de 90º, que si dormir del revés, que si dormir haciendo el pino, que si, que si, que si ... que si nada !!!!!
Espero que este año no me visiten ya que hasta ahora, los he tenido en casa alguna vez durante el curso escolar ... si alguna vez leéis este anuncio en el periódico que sepáis que he sido yo!!!
                                              "Regalo piojos adiestrados, alguien los quiere ???"







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada